реклама

Чаша какао преди изпит

Какаото подпомага паметта, която с годините отслабва, твърдят американски учени. Учени от Колумбийския университет провели изследването върху 37 здрави доброволци на възраст между 50 и 69 години, които били разделени на две групи. Всеки ден в продължение на три месеца учените им давали какаови напитки, които не са пуснати в продажба по магазините. Едната група консумирала по 900 милиграма флавоноид дневно, а другата само 10 милиграма. Ако в началото на изследването, участниците имали памет на 60-годишен човек, то три месеца по-късно те вече помнели като 30 или 40-годишен човек. По време на експеримента бил наблюдавана част от мозъка, която отговаря за паметта и е изключително чувствителна от времето. Специалистите споделят, че освен в какаото, флавоноидите се съдържат още в някои видове чай, плодове и зеленчуци като ябълки, грозде и боровинки. Освен върху паметта полезните съединения са благоприятни и за сърцето./woman.hotnews.bg



🚀 За реклама в "Нова Варна

Супер оферта! Две рекламни публикации за само 300 лв. – максимална видимост за бизнеса ти! 📩 Свържи се на mediashop.bg@gmail.com

📲 Изпрати сигнал

Изпращате вашите сигнали и нередности по статии публикувани в медия “Нова Варна” на имейл: 📩 press.novavarna@gmail.com

➡️ Последвайте ни за още актуални новини в Google News

➡️ Следете за важни новини от Варна във Viber