Категории: Други

Ученичка се натрови с хапчетата на баба си, поради несподеленa любов

Реклама

16-годишна ученичка от Дупница се натрови, като изпи няколко хапчета за сваляне на артериалното налягане, ползвани от баба й. Момичето се влюбило в съученик, но той не споделял чувствата й. Затова тя решила да се натрови. Изпила три табелетки от лекарствата на баба си за сваляне на кръвното налягане и припаднала пред очите на семейството си, пише struma.bg.

Родителите изпаднали в шок, веднага позвънили на тел. 112 да търсят помощ. На място пристигнал екип на Спешен център и тийнейджърката е транспортирана в болница. Артериалното й налягане било 60 на 40.

Лекарите съобщиха, че няма опасност за живота на момичето, но ще остане под наблюдение няколко дни.

16-г. ученик също се натрови преди дни, като пи препарат за пране и хвърли в ужас родителите си, които го видели да колабира с пяна, излизаща от устата му.

Реклама
Leave a Comment

Последни новини

Един от най-големите празници през годината е в неделя

Отбелязваме Ден на народните будители. Това е ден, посветен на всички онези, които с просветна…

преди 8 часа

Какво вещаят звездите: Хороскоп за всички зодии в неделя

Предстоящата седмица обещава динамични промени и нови възможности за всички зодиакални знаци. Според астрологичните прогнози,…

преди 10 часа

Адска катастрофа с тир на АМ „Хемус“, движението е затруднено

Тежкотоварен автомобил с турска регистрация претърпя инцидент на автомагистрала „Хемус“, като се удари в мантинелата…

преди 10 часа

Невиждан рекорд в Каварна в деня на Черно море

В деня, посветен на най-големия воден басейн на България – Черно море, рибари от Каварна…

преди 11 часа

В България: Седем вагона от влак дерайлираха

Седем вагона от товарен влак, превозващ амониева селитра, са излезли от релсите в района на…

преди 13 часа

Ще има ли райони без ток във Варна и областта в неделя

Жителите на Варна и областта могат да бъдат спокойни – на 1 ноември няма да…

преди 13 часа