Забързания начин на живот променя едни от най-важните навици, които сме изградили в детството.
Пропускането на сутрешната закуска лишава организма от важни хранителни вещества и може да бъде опасно, пише Бюлетинът на дружеството за здравословно хранене в САЩ, като цитира учени от университета на Охайо, предаде БТА.
Мащабно изследване показва, че хората, които пропускат сутрешното хранене, се лишават от фолиева киселина, калций, желязо и витамините В2, В3, С и D.
В проучването са взели участие 30 889 американци на възраст над 19 години. Те е трябвало да си водят стриктно дневник за храната, която приемат. Отбелязвали също и времето, в което се хранят. Оказало се, че от сутрешната закуска се лишават 15,2% или 4 924 души.
На базата на получените данни учените изчислили и приблизителните количества на хранителни вещества, които участниците консумират. Учените от университета на Охайо стигат до извода, че доброволците, които пропускат закуската, лишават организма си от доста полезни вещества.
До 2,2 млн. евро годишно по-малко разходи: Нови правила за заплатите в държавните болници Министерството…
Терзиев: "Евровизия" 2027 е уникален шанс за България Кметът на София Васил Терзиев поздрави Бургас,…
От Водоснабдяване и канализация - Варна съобщават, че следните райони във Варна и областта остават…
Строителството във Варна: 202 нови жилищни сгради с разрешение за три месеца През второто тримесечие…
Моторист отказа тест за наркотици и кръвна проба при полицейска проверка във Варна 42-годишен мъж…
"Евровизия 2027" идва в Бургас след историческата победа на България Бургас е избран за град…
Leave a Comment