Учени от Университета в Рединг са установили, че само една чаша мляко на ден може значително да удължи живота ни, съобщават от вестник „Експрес“
Изследването обхваща информация за здравословното състояние на два милиона души във Великобритания и САЩ. Резултатите от проучването показват, че тази напитка намалява с 14 % риска от развитие на коронарна болест на сърцето.
Експертите са установили, че хората, които пият мляко, обикновено имат по -висок индекс на телесна маса. В същото време няма доказателства, че употребата му е свързана с риска от развитие на диабет, отбеляза един от авторите на изследването Вимал Карани.
Оказва се, че напитката помага и за понижаване на нивата на холестерола в организма. Според изследователите хората, които пият мляко, имат по-висок ИТМ.
Британският лекар Дебора Лий разкри, че други продукти, които намаляват нивата на холестерола в кръвта са ядките, зехтина и сусамово масло, червената риба и бобовите растения.
Превод и редакция: Нова Варна, Ралица Димитрова
Юристът Андраш Бака, критик на Орбан, беше избран за президент на Унгария Унгарският парламент избра…
Двама младежи са обвинени за побой над непалци в Пловдив, контактували с групата от Младежкия…
Хаваджа Асиф: Има напредък към мирна сделка между Вашингтон и Техеран Пакистанският министър на отбраната…
Катастрофа между две коли на АМ "Хемус" край Девня, движението е възстановено Автомобил се е…
45-годишен варненец е задържан за развратни действия спрямо непълнолетен в Своге 45-годишният С.И. от Варна…
Почина Яна Костова, съпругата на загиналия в Газа капитан Марин Маринов Почина Яна Костова –…
Leave a Comment