Мярката е в сила от 24 февруари
За нито едно моторно превозно средство с украински регистрационен номер не се събира пътна такса – е-винетка за леки коли до 3,5 т и тол за камионите и автобусите над 3,5 т, при ползване на републиканската пътна мрежа. Мярката е въведена с решение на Министерския съвет и е в сила за периода от 24 февруари т. г. до отпадане на необходимостта от оказване на хуманитарна и медицинска помощ. Тя допълва мерките, които държавата взема за подпомагане на Украйна във връзка с извънредната военна обстановка и задълбочаващата се хуманитарна криза.
Всички генерирани нарушения в електронната системата на превозни средства с украинска регистрация след 24 февруари се закриват, така че пътните превозни средства да могат да напуснат безпрепятствено територията на България. Експертите на Националното тол управление са в постоянна връзка с колегите си от Агенция „Митници“, които осъществяват последния контрол на превозното средство преди напускането на страната.
В Националното тол управление всеки ден от 8 ч. до 22 ч. работи кол център за обслужване на потребителите. На телефон 0700 10 876 или на e-mail: info@bgtoll.bg всички граждани, в т. ч. и украинските, могат да получат необходимата им информация.
Водолази инспектираха корпуса на танкера „Кайрос“: Резултатите от първия подводен оглед Областна администрация Бургас, съвместно…
Трагедия в Сибир: Майката на заразена с чума лаборантка обвинява властите в прикриване на истината…
Тръмп пред Нобеловия комитет: "Направих повече от всеки друг президент" Президентът на САЩ Доналд Тръмп…
Икономическа полиция иззе документи от "Паркинги и синя зона" – разследват корупция Сериозна полицейска операция…
Огромно количество фентанил бе заловено при спецакция във Варна Служители на отдел „Криминална полиция“ към…
Дръзка кражба на дизел край Монтана: Нападнаха шофьор на тир на главен път Е-79 Дръзко…
Leave a Comment