Снимка: Pixabay
Редовната употреба на мляно кафе помага за подобряване на здравето на сърцето и кръвоносните съдове, съобщиха учени от Обединеното кралство.
Много хора пият кафе сутрин, за да се заредят с енергия. Невъзможно е обаче да закусите само с ободряваща напитка, тъй като това може да повлияе неблагоприятно на стомаха, пише zdrave/to.
Но с правилния прием на кафе можете да подпомогнете здравето на сърдечно-съдовата система.
Според резултатите от изследването мляното кафе намалява риска от преждевременна смърт с 27%, а разтворимото кафе с 11%.
По публикацията работи: Силвана Димитрова
Задълбочено разследване на Областната администрация във Варна хвърли светлина върху съмнителни действия, свързани с изсичане…
Летните месеци са любимо време за разходки сред природата, пикници и градинарство. Но заедно с…
70-годишният Драги Каров от Велес, познат активист сред хората с българско самосъзнание в Северна Македония,…
Тежък инцидент с фатален край разтърси снощи района между селата Крислово и Динк. Трима млади…
На 14 юни, България отбелязва не само лични празници, но и важен духовен ден. Имен…
Двустранна пневмония и вродена сърдечна малформация са установени като причини за смъртта на шестмесечно бебе…
Leave a Comment