Снимка: Pixabay
Според проведено ново проучване има един лош навик, който влияе на загубата на коса при силния пол. Става въпрос за прекалената консумация на подсладени напитки. Въпросното проучване е проведено в Китай. Според резултатите плешивостта е почти 30 пъти по-често срещана при мъжете, които пият по една подсладена напитка всеки ден.
Все по-голям брой мъже страдат от косопад в наши дни, а ново изследване показва, че с оплешивяването при мъжете е свързана прекомерната консумация на подсладени напитки.
Изследването е проведено от учени от университета Цинхуа в Пекин и доказва, че плешивостта е почти 30 пъти по-често срещана при мъжете, които пият по една газирана напитка, сок или прекомерно подсладено кафе или чай всеки ден. Тези, които консумират повече от една подсладена напитка на ден, са с 42% по-склонни да получат косопад, отколкото тези, които не пият подсладени напитки.
Разбира се, сладките напитки не са единствените фактори за косопада. Психичното здраве и генетиката също играят важна роля, а трябва да се вземе предвид и храната. Намалете пържените храни и включете повече зеленчуци в храната си, съветват диетолози.
Руски заговор за атентат срещу Андрий Юсов е пресечен: Разкриха детайли за планираното покушение Украинските…
15-годишно момче загина при челен сблъсък на пътя между Галата и Български извор Тежък инцидент…
Четири града в битка за Евровизия 2027: БНТ ускорява процеса по избор на домакин София,…
Скандал в МВР: Главен секретар напуска заради „неудобни“ разкрития за купен вот Внезапната оставка на…
Оставиха в ареста 26-годишния мъж, обвинен в убийство на жена край Сливен Сливенският окръжен съд…
МВР с нови инструкции срещу „джигитите”: Румен Радев поиска нулева толерантност към нарушителите В опит…
Leave a Comment