Събитието е с вход свободен, записвания текат до 20-ти февруари, а сред лекторите и менторите на събитието са едни от най-значимите имена от българската гейминг индустрия.
Броени дни остават до провеждането на първото издание на Sea Game Jam, организирано от варненското гейм студио Zariba, в което участие ще вземат ентусиасти и професионалисти в създаването на компютърни и мобилни игри. По време на четиридневното събитие, чиито домакин е Икономически университет- Варна, участниците ще разработят идея за своя игра, а най-вдъхновяващите проекти ще бъдат наградени. Темата ще бъде обявена съвсем скоро, но се очаква да бъде изключително вдъхновяваща за разработчиците. Вече създадени игри също ще могат да бъдат представени в рамките на последния ден, когато ще се проведе Indie Pitch. Te ще се борят за специална награда – участие в международната конференция част от Dev Play 2022.
Много интересна част от събитието ще бъде и конференцията, в която ще могат да се включат хора с любопитство към тази индустрия, предприемачи, ученици и студенти в търсене на кариерно развитие или пък просто хора с желание да повишат общата си култура. Всички събития, част от програмата на Sea Game Jam, са с вход свободен.
Лекторите, пристигащи във Варна са с впечатляващи биографии. Сред тях виждаме имена като Антони Христов – съосновател на ARC Academy София и художествен директор на Pixar в продължение на цели 18 години. Антони е работил по блокбъстъри като Търсене на Немо, Уоли, Феноменалните и много други.
Друг интересен лектор ще е Стефан Дойчев, който ще разкаже на участниците как може да се направи игра за 30 минути. Той е страстен разработчик на мобилни приложения и игри и ветеран от гейм джем. Съорганизатор на събития като Hardcore Game Jam и Hack & Design Challenge, Стефан се интересува много от най-новите технологични тенденции и приложението на тези в света на мобилните устройства.
Следващите имена в програмата са тези на Сергей Пунчев и Елица Димитрова от
Studio PUNCHev. Екипът на студиото има обща страст към висококачествения UI/UX дизайн и заедно работят за клиенти като SONY, CRYTEK, GAMELOFT, IGG, HASBRO, NICKELODEON, 3D REALMS и много други. По време на конференцията те ще разкажат повече за възможностите за развитие на един дизайнер, художник или програмист в гейм индустрията.
Сред лекторите можем да видим също Танко Шокеров – изпълнителен директор на Gameloft София. Той е работил над някои от най-добрите софийски игри, като GTR2 и Age of Sparta, както и на едни от най-успешните заглавия на Gameloft глобално днес – March of Empires и War Planet Online.
Организаторите на събитието ще бъдат представени в лицето на Радостин Петров – предприемач с повече от 20 години опит. От 2001 г. до 2007 г. създава няколко бизнеса, които разработва и продава успешно. През 2007 г. слага началото на Zariba – амбициозна гейминг компания, работила по проекти на Walt Disney и реализирала партньорства с имена като LG, Samsung и много други.
Желаещите да се включат в Sea Game Jam или да представят своя игра на Indiе Game Jam могат да се запишат на официалната уеб страница на състезанието: seagamejam.com, където ще намерите и пълна програма. Организаторите приветстват участие и в двете събития.