Това е мнението на Михаил Гинзбург, който е доктор на медицинските науки и директор на Самарския изследователски институт по диетология и хранителна терапия. Според него този продукт са рулцата от раци
Михаил Гинзбург, доктор на медицинските науки и директор на Самарския изследователски институт по диетология и хранителна терапия, смята, че рулцата от раци ускоряват стареенето на организма. В интервюто той разказа как да намалим негативния ефект от консумацията на този иначе достъпен и популярен продукт, пише DarikNews.
Дълбоко преработените продукти, сред които са и рулцата от раци, съдържат много повече оцветители, подобрители на вкуса и други хранителни добавки, казва Гинзбург. Научните изследвания показват, че тези химикали могат да предизвикат заболявания, свързани с възрастта, и да „състарят“ преждевременно организма, предупреждава той.
„Рулцата от раци, подобно на някои колбасите като наденичките и бирените пръчици, принадлежат към групата на дълбоко преработените храни. Голям брой проучвания са установили, че такива продукти ни състаряват и увеличават вероятността от развитие на свързани с напредналата възраст заболявания (например сърдечносъдови и ракови)“, казва Гинзбург.
Според диетолога дълбоко преработените храни не трябва да се консумират ежедневно. Но ако не злоупотребявате с рулцата от раци и ги ползвате като добавка в салати например, нежеланите ефекти могат да бъдат избегнати, добавя той.
По публикацията работи: Пламена Сутева
Четири американски самолета напуснаха временно летище София В последните дни се появи интерес към присъствието…
Разследват заплахи срещу пострадали при катастрофа: СДВР се самосезира по случая на „Челопешко шосе“ Столичната…
Тръмп към Иран: „Ще платите висока цена“ заради бавните преговори Напрежението в Близкия изток отново…
България подкрепя Молдова по пътя към ЕС: Радев и Мунтяну обсъдиха задълбочаване на отношенията Министър-председателят…
Борис Михайлов се завръща начело на НАП: Кой е новият изпълнителен директор? Министерският съвет официално…
Родители на неприети в детски заведения деца получават компенсации за 2026 година Правителството взе ключови…
Leave a Comment